vrijdag 8 december 2017

Event Council Bloghop

For English or another language, please use the translate-button
on the right. Thank you very much for visiting my blog! 



Bloghop start om 7 uur / Bloghop starts at 7 o'clock


Hallo! 

Vandaag is het weer een bloghop-dag hier op mijn blog! 

Het is de 8e van de maand en dus komt het 'Event Council Team Europe'
in actie! Het team dat bestaat uit demonstratrices die anderhalf jaar mogen 
meehelpen met het OnStage evenement in de 5 Europese Stampin' Up! landen 
en ik mag dat voor Nederland. Het blijft bijzonder.. 

We willen jullie Stampin' Up!  inspiratie geven en dat is deze maand in
het thema 'Christmas and New Year wishes'. Hop je mee??


Ik heb twee cadeauverpakkingen gemaakt, één tasje met het
'Gift Bag Punch Board' en de ronde koker is een verpakking 
waar thee in zat. Een kaartje erbij en je hebt een mooie 
cadeauset!

Het tasje..

De koker..

En het kaartje!

De materialen die ik gebruikt heb, komen bijna allemaal uit de
najaarscatalogus. De meeste gaan ons verlaten of zijn zelfs al
op. Heb je vragen over een product? Laat het weten! Dan help
ik je graag verder!!



Ik - Niki - Eva - Sara CEO Stampin' Up! - Judith - Aude

Klik op de naam om naar het blog te gaan  en met ons mee te hoppen:

Een heel fijn weekend alvast!

Lieve groetjes, Yvonne





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf vrijdag 1 december is de Year-End-Sale. Omdat geldt OP=OP, mag je jouw bestelling 
 doorgeven. Ik ga dan proberen de producten nog te bestellen.

Maandag11 december gaat er een wekelijkse verzamelbestelling de deur uit! 
Geef jouw bestelling door voor zondagavond 19.00 uur en ik laat het mee komen.

Update Stamparatus... De reserveringsperiodes voor de tool zijn gesloten.

Ik kan helaas geen tools meer reserveren voordat deze verschijnt in de jaarcatalogus
die uit gaat komen per 1 juni 2018. Dan is de tool voor iedereen beschikbaar! Je kunt
nog wel zelf een tool reserveren t/m 30 december. Stuur me een e-mail voor meer info.

Bestellen kan altijd via een e-mail: y_vanbruggen@hotmail.com
of rechtstreeks in mijn Online webwinkel (zie de sidebar)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Prachtige kadoverpakkingen!
Groetjes
Nancy

martina's kaartjes zei

helemaal leuk, ik hou wel van die combo met groen en zwart...
grtjs,martina
x

Diny zei

Schitterend Yvonne!
Groetjes Diny